& other stories faves.

Tjaa!
 
just i denna stund då jag sitter och skriver detta inlägg har jag precis gått ner från min studio för att ta en liten paus efter ha varit där i 2 h. Jag märker på en milli sekund när jag behöver en paus och behöver mat. För mitt tålamod går från lugn till ej exsisterande och där ifrån blir det otroligt lätt att saker spårar!
Så nu sitter jag med lite mat och bubbel vatten samt tittar på & other stories ny inkomna plagg och jag drunknar i dem. 
Jag tänkte lägga upp några av mina favoriter som både skulle kunna vara till festligare tillställningar men också lätt att klä ner!
 
Bild 1 och 2 är ju väldigt lika i modellen men gillar verkligen den designen. För den liknar liksom en halv kappa du har virat runt dig och satt en snyggt skärp i midjan! Sen att den ena har ett festligt mönster som är jättecoolt att rocka en tisdag och den andra svart som är superlätt att piffa upp med smycken/skor/läppstift på fredags utgången. Je adore. 
Bild nr 3 gillar jag egentligen hela outfiten. Men syftet var kjolen. För den är ju väldigt bas och din garderob ska vara bas i grunden. För den kjolen är ju super lätt att klä upp samt ner. Skulle lätt ta på mig hela den kombon på en nice middag. 
Tre till. 
Bild nummer ett, är toppen, linnet, älskar mönstret på tyget för det gör att den annars enkla linnet i sig själv blir mer levande. Jag kan verkligen se mig glida runt i det linnet, mina svarta (favorit, jag kmr dö i dem byxorna) flowy brallor, röda läppar på en hemma fest men även på stan då jag gör ärrenden. I want it!
Bild nr två,  Är en klänning som jag gillar ryggen på för att den går lite djupare i ett "V", vilket är super najs. Jag älskar ju balla ryggar på kläder. Färgen gör mig lite tveksam för den är väldigt liksom vintrig och julig.. tycker den kan bli svår att få bort känslan på. Lite som militärgrön, jag gillar inte den färgen alls.. av någon anledning jag inte kan sätta fingret på. Men annars känns den klänning supermysig att ha med min gos-kofta, men också på en finare middag. 
Bild nr tre, Jag säger ju gång på gång att jag inte gillar blommigt i mönster, men alltså denna klänning var så.. typ olsen twins och jag älskar ju dem.. Skulle säkert vara en sånn klänning som jag använde en gång, som jag gillar men egentligen inte trivs i. Men väldigt fin var den i alla fall. 
 
Gå in på & other stories hemsida och kika ni också! They are awesome. 
Idag har jag jobbat, tränat boxning och ska spendera eftermiddagen på en vän och senare på en inflyttningsfest för min systers pojkvän.
 
Ha en superfin lördag! <3
 
 
 
Om Inspiration, Om klädsel, Om min vardag | |
Upp