Bröst fängelse.

Heeeej!
Jag känner mig lite som att jag är i en dvala, lite som att jag skulle behöva skakas om lite och vakna till lite igen. Men samtidigt är det inget fel med att ta en slappar dag och bara kolla serier och inte vara jättediciplinerad heller. Men sen så kommer november blir en väldigt händelserikmånad och redan nästa vecka kommer en väldigt kär vän till mig på besök i 4 hela dagar! Så jag kommer nog igång igen snart ska ni se. Men till dagens inläggsämne:
 
Bh.. alltså det är verkligen något som är ett klyvet ämne. Alltså vi har ju alla olika bröst, stora, små, fasta, hängare, toppformade, runda, ja you name it. Men just nu skriver jag utifrån mig själv och mina bröst. Det absolut bästa bästa som finns är ju att komma hem och slänga av sig bh:n och släppa dem lös. För let's face it, BH är inte skönt, de kanske är förstora, försmå, bygeln skaver. Dock att dem sitter på plats är ju skönt men jag har på senaste tiden helt enkelt struntat i att använda bh och övergått till toppar. Ja Bh-toppar, alltså mjuka bh:ar utan bygel. Och det är det BÄSTA NÅGONSIN. Det är snyggt, skönt och jag kan tycka det är skönt att ha på sig något sorts stöd. och Mjuka bh toppar är bara guldvärt. 
Detta är två av mina ny införskaffade mjukis toppar. Båda från lindex och jag bor i dem.
Det som är kul också att eftersom de har lite olika extra detaljer eller vad man ska kalla dem, så kan de vara roligare att ha under en lite mer genomskinlig tröja, eller att bandet sticker upp lite utan för tröjan. 
 
Hur känner ni för Bh:ar, är ni mer bygel tjejer eller mjukis tjejer? :)
 
Ha en super fin torsdag, imorgon väntar faktiskt 2 inlägg så håll utkik efter det!
Om klädsel, Om tankar | |
#1 - - Clara:

Haha åhh jag älskar dig som skriver om detta! 😍❤️ finis

Svar: Åh tack Darling 😘
Linnea

Upp