Sneakers

 FREDAG! Även om fredagar inte längre som nybliven student betyder helg, ledigt och sovmorgon så gillar jag fredagar ändå.  Anywaaay skor, don't we all love them?
Skor är typ det roligaste jag vet att titta på och köpa med för den delen. Mina favorit modeller är Slip ons och sneakers, de är sköna och man kan springa iväg om man skulle bli jagad (jag vet lite knäpp anledning till varför jag gillar sneakers haha). 
Men sen kan man ju bli helt kär i snygga pumps, tofflor och snygga klackar. Men ett par bekväma och lite crazy sneakers vinner alltid mitt hjärta och kanske också för det är praktiska ändå. 
Som ni ser på bilderna ovan är mina Vans och River Island sneakersna VÄL använda haha. 
 
Vad har ni för favoritmodell på skor och varför?
 
Hoppas er fredag blir supernajs! 
 
Om favoriter, Om min vardag | |
#1 - - norrbotten emma:

skor är något jag alltid kollar på stan när man ska på shopping runda =)
Ha en fin fredag

Svar: Eller hur! Skor är bäst 😍
Linnea

Upp