Borås och Stockholm.

Hej! Det är tisdag och jag sitter här bakom skärmen, ny vaken och skriver ett inlägg som inte är tidsinställt. It's a first for everything guys. Jag kom hem sent igår natt och är ledig idag så jag tog lite extra sovmorgon. 
Idag ska jag förmodling träffa en kompis, träna och fixa lite allmänt fix tror jag.  Hur som helst, i helgen var jag i borås på en kurs och sen igår några timmar i stlm som spenderades med mina fina fina vänner som jag saknat och inte sett på hur länge som helst! Jag är verkligen sämst på att ta bilder, även om jag försöker för att ha något att lägga upp så liksom glömmer jag eller försöker vara med mina kompisar utan mobilen eller kameran. Men hur som jag knäppte några bilder i alla fall. 
På lördagen efter kursen jag var på gick jag omkring i borås och fotade lite vid en superfin park jag hittade.
Det var verkligen en cool stad för i nästan varje hörn fanns gatukonst eller målningar på väggarna. 
Såhär satt jag i två dagar i ca 8 h. det var jättejättekul och lärorikt. så detta kommer jag sitta och öva lite varje dag från och med nu.
 
Sen igår, måndag, kom jag till stockholm kring lunch och möte upp två av mina underbara vänner från gymnasiet och vi åt Sushi på Esa och sen gick vi in mot stan och hamnade på vetekatten där vi satt i timmar och efter några timmar droppade två till av mina fina fina vänner in och vi bara satt och mös, drack kaffe och hade det så mysigt!
 
Jag är så dålig på att göra bra *kolla-vilken-kul-helg-jag-haft* inlägg. Men såhär var min helg i alla fall. 
 
Nu ska jag göra den godaste frukosten och sen ta tag i livet. (haha får se hur långt jag tar mig). 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Om min vardag | |
Upp