två re-make

 
Foto: Carla Lomakka.
Detta är nog ett av de roligaste jag vet med att sy. Sy om. Jag har i princip alltid behövt, lägga upp, sy in och ändra kläder jag köpt för att de ska passa och blir som jag vill. 
Så jag tänkte helt enkelt visa upp hur lätt det är att sy om ett plagg enkelt. (har ju dock inga före och efter bilder, vilket jag borde gjort men glömde för jag blev aldeles för ivrig.)
 
Men i alla fall, det är så ofta när jag kolla på min vind, eller second-hand som jag hittar superfina tröjor, med fin färg, snyggt stickat mönster eller något liknande men den är gigantisk på mig.  Men då ser jag det möjliga och bara syr om det. och det är väldigt enkelt!
vill ni att jag ska visa hur? lämna ett avtryck i komentarsfältet så visar jag hur enkelt det är. 
 
 
 
 
Om egen sytt. | |
#1 - - Sabina :

Gud vilka fina bilder, speciellt den andra, helt galet. Puss på dig babe ❤️

Svar: puss babe! ska hälsa fotografen ;) <3
Linnea

#2 - - Marie:

Underbart!

Upp