Stockholm i mitt hjärta

Heeeeeeeej! 
Nu ska jag berätta en kul sak som kommer hända i november och som tar sin början imorgon. Jag kommer pendla lite fram och tillbaka till stockholm för att jobba lite hos min gamla praktikplats, får jobba där och sy åt designern jag var hos. Ska bli so otorligt kul, för jag har saknat stockholm eftersom det har faktiskt varit mitt andra hem i 3 år. Jag kommer bo där jag bodde i ettan och tvåan och träffa mina vänner där. så så underbart! 
    kommer blogga, vet inte hur mycket men ska försöka precis som vanligt! kanske att inläggen kommer på kvällen istället för mitt på dagen. Nu denna vecka kommer jag vara där måndag-torsdag sen hem och sen kommer jag vara på ön några dagar för att sen åka till Belfast och väl hemma där ifrån ska jag jobba en ev två veckor till där. Ska blir sjukt spännande, men nervöst såklart eftersom jag ska använda min kunskap om sömnad och få betalt. Waah, crazy läskigt, men jag ska verkligen verkligen vara nogrann. 
(från secret santa i tvåan med två av mina fina gullegrisar)
 
Idag har jag jobbat och nu måste jag fortsätta packa och fixa innan jag ska till båten! Hoppas eran söndag blir bra. 
Stor kram!
 
Om egen sytt. | |
Upp