Long gone

Hej bloggen!

kändes som en klassisk och bra inledning, typ som "kära dagbok..".

Jag har varit ganska så mycket fråvarande nu i två veckor om inte lite mer men ska förklara varför.

Det är nämligen så att jag har varit på en studieresa med min linje i Indien. Och blev sjuk precis innan så hela min blogg plan sprack av feber, snor och halstabletter.. Men nu ska den komma igång igen och jag är tacksam för er tappra läsare som tittat in under dessa veckor!!

Jag har haft fullspäckat schema från morgon till kväll och nu känner jag mig fortfarande jetleg och ska resa vidare t Gotland ikväll för att ha en vecka sportlov(eller snarare komma ikapp och plugga vecka..). Jo jag längtar ganska så mycket till studenten nu haha.

I alla fall har hälsat på två olika H&M fabriker och fått reda på hur det fungerar från ide till färdigt plagg. OTROLIGT intressant!!

Även gjort lite studiebesök på blockprintmusseum, hantverksmusseum och besökte Dehli's design skola NIFT.

Kommer lägga upp mer bilder och texter senare men nu måste jag återgå till packning igen.

 

 

Om egen sytt. | |
Upp