nästan en månads fråvaro

Hej! säger lilla jag lite generat. Jo jag vet min bloggning har varit hemsk rent ut sagt.
Men trean  mina damer och herrar är väldigt stressig och mycket att stå i. Då jag tycker att min planering har varit ungefär såhär:
Hösterterminen: väldigt chill och skön.
vårterminen: väldigt stressig och inte så mycket tid.
Sen har vi en till faktor som har påverkat mig och det är ett syndrom som kallas, skoltrötthet. JA jag har också drabbats av det.. precis som många andra kära 18-19 åringar i Sverige.
Skoltrötthet gör att man verkligen måste dra sig upp ur sängen och tvinga sig att plugga till provet som känns helt oviktigt och ointressant. Vilket har hänt mig. Men nu är det 29 dagar till studenten och 16 skoldagar! WOHO!
 
Men men, nu har ni min anledning till min frånvaro. Så nu ska jag berätta vad jag gjort som tagit min tid och ork.
Jag har jobbat mycket med mitt Gymnasie-arbete, dag och natt känns det som. Även fast jag känner att min planering har varit bra. Men hade inlämning för 2 veckor sedan idag. SKÖNT! men ungefär en vecka efter skulle vi ha modevisning och jag skulle visa upp mitt arbete. Otroligt kul men också tidskrävande.
Mina modeller var fantastiska och det kändes verkligen coolt. Jag fick verkligen en kick och kände, "det är detta jag måste hålla på med i livet".
Ni kommer får mycket bättre bilder efter jag fotat dem nästa helg! kuuul.
Sedan hade vi redovisning av gymnasiearbet och det var också kul. Men igår kunde jag äntligen ta hem allt och känna att jag kunde nästan avslutat det kapitlet.
Och nu håller jag på med min studentklänning. Japp svart är den.
 
Kan säga redan i för väg att uppdateringen inte kommer vara så bra, tills jag slutat skolan haha.
 
Men nu har ni fått en liten uppdatering.
 
 
 
 
 
 
Mitt gymnasiearbete 2015., Om egen sytt. | |
#1 - - Ellen :

Yeeeeeey!!!!

Upp