3 måsten i min garderob just nu.

Hej! 
tänkte försöka göra några tidsintällda inlägg denna vecka, kanske inte blir varje dag men i alla fall varannan. Just nu i mitt liv har jag mycket att göra och jag vill ju att bloggen ska kännas kul att hålla på med och inte ett måste. Vill inte skriva ihop halvdåliga och tråkiga inlägg bara för att. 
Men nu kommer ett med kläd inspelning; 3 måsten i min garderob. 
 
Jag har verkligen insett nu på senaste tiden vad jag gillar för kläder och vad jag verkligen inte kan leva utan. En dålig kläddag sviker aldrig dessa plagg än. Jag kör igång på en gång.
 
1. Mina sneakers. Vans, eller addidas inspirerade, spelar ingen roll. Men sköna, snygga, gärna med en lite speciell touch.
 
 
2. Mina älskade, älskade flowy pants. Speciellt mina hela svarta just nu. Asså jag måste typ massproducera sånna byxor. Je adore. 
 
3. Sist men inte minst. COMFY BRAS. alltså I am never going back to vanliga Bh igen. Bygel, usch. 
 
Hoppas eran måndag blir bra.
 
 
 
Om favoriter, Om min vardag | |
#1 - - a n n i k a:

Snygga skor!

Svar: Åh tack! :)
Linnea

Upp