Back on track med månadens favoriter från Oktober.

Heeej!
jag tog en liten blogg day off igår, var helt död haha.  Men nu är jag tillbaka som vanligt igen.
För er som missade det så var det första november igår och alltså ny månad. Alltså kan jag göra ett inlägg angående oktober favoriter. 
 
tänkte ta upp fyra olika saker som varit lite extra favoriter denna månaden. Hur det nu ska gå och komma ihåg vad jag gjort haha.
 
Den första saken är Illustrator kursen plus en dag med mina vänner i stlm.  
Kursen var otorligt kul, intensiv men kul. Jag försöker sitta lite med det då och då. Sen hade jag inte träffat mina kompisar från gymnasietiden (JA jag vet gick ut för typ 6 månader sen haha.) Men saknar det livet lite, eftersom Gotland är typ fortfarande högstadie tid för mig, eller ja typ. 
 
 
 
 
Andra saken är jordnötsmör till gröten. Alltså den kombon är ju typ att dö för. Jag älskar det! Såklart inte bara gröt och jordnötsmör, men det är verkligen grädden på moset alltså. Mmmmm! OCH en viktig sak är att den är ekologisk.  Även om jag inte hade en bra bild på det.
 
 
 
Tredje saken är den låt. Denna låten har jag spelat KONSTANT i veckor. Alltså jag är ju en sånn person som hittar en eller några låtar och blir helt stört exhalterad. sen lyssnar jag på den, om, om, om och OM igen. Tills jag dels har lärt mig den utantill och tills jag nästan vill kräkas nästa gång jag hör den.  I alla fall 7 years old som är på många top-listor. Det är nåt med den, det liksom går in i hjärtat, eller alltså nej den känns i kroppen. 
 
Fjärde och sista saken är min goskofta. Alltså jag har använt den typ VARJE dag sen jag köpt den. Den är min safe kofta. Alltså ni vet, vilken känsla man än känner så är den som en tryggkram som gör en lite bättre tillmods. 
 
 
 
 
Så, idag har jag sovit tills jag vaknat av mig själv efter 11 h sömn med min gosiga kisse bredvid, Sen tog jag en lång frukost framför svtplays olika program som "flickvän på besök".  Skrivit sporadis här på bloggen och i min dagbok.  Senare idag ska jag klippa mig (ÄNTLIGEN), ska försöka sy också (är inne i något mellan period, då jag får sporadiska kickar men är i någon dvala) och sen blir det träning, måste försöka boxas ganska mkt nu i vecka för jag har en kul grej som kommer hända nu i november som kommer ta upp lite tid på ett annorlunda sätt. 
Men nu ska jag avrunda detta inlägg och som vanligt ta tag i mitt liv. 
 
kram på eeeeeer!
Om favoriter | |
#1 - - ISA:

jag känner spontant; jordnötssmör till ALLT!!! helt besatt!! hehe love it <3

Svar: Haha ja det är sant!!! Så sjukt gott!
Linnea

Upp