Min jacka.

Hej hopp!
gården blev en otroligt rolig dag med mycket skratt och tokigheter. Efter jag och min vän hade ätit lunch tsm så bestämde vi oss för att fota lite, alltså kunde jag få lite hjälp att fota min jacka. Så bra! sen att vi tog en lite roadtrip, drack te i dimman och sen fastande framför youtube var bara en bra fortsättning på kvällen. 
Men kör igång direkt med en bild bomb. 
Foto: Fannie Redner. 
Design: Linnea Rosvall.
 
Så blev den och så blev bilderna. Jag är nöjd med alltihop även om jag nog är bäst på att spela allan framför kameran än hålla ett seriöst ansikte. Men några blev i alla fall lite seriösa haha. Jag tror jag är bättre bakom kameran än framför. Men stort tack till Fannie som hjälpte mig fota. Super duktigt och superfina bilder!!
 
Idag ska jag återigen äta lunch fast med min Faster, sen måste jag verkligen sy(har blivit så seg!!) och sen blir det boxning ikväll. 
Hoppas eran onsdag blir fin
 
 
Om egen sytt. | |
Upp