Musik.

Hej!
 
nu sitter jag och skriver så att tangenterna glöder för jag måste snabbt byta om och bege mig på massage ( alltså ja, SÅ lyxigt, ska bli otroligt skönt!).
Idag tänkte jag skriva ett inlägg om musik. Musik för mig helt enkelt.
 
Först och främst jag är en sån där person som hämtar min energi ifrån musik, allt blir roligare med musik. Helst sjukt högt också.  Så nästan vad jag än gör eller vart jag än ska kan ni se mig i mina gråa urban ears på huvudet. Också säkert diggande i takt till låten jag lyssnar på. 
Jag är en sånn som kan sitta och plugga med musik högt för det liksom får mig att fokusera bättre. Sen just den där känslan då en bra låt når dina öron och det bara spritter i kroppen och man kan inte vara still, det är ju underbart! 
 
Här får ni lite olika låtar som jag lyssar på just nu. Några för de är allmänt skojiga och några för att de är väldigt bra text och sådär. 
 
 
Detta inlägg blev sent och ja kanske inte 100% nöjd, men jag har massa saker att göra som jag dragit på hela veckan.. så måste faktiskt kila iväg och fixa lite saker nu!
 
 
Om tankar | |
Upp