3 snygga inredings-tips.

Hej hopp!
Jag har faktiskt spenderat några timmar i onsdags för att skriva dessa inlägg så jag kan spendera så mycket tid som möjligt på att sy och få färdigt mina första test plagg! (Jag är så ivrig, men känner att jag vill ge er ett inlägg om dagen så denna vecka planerade jag mycket i för väg!)
 
Nu när jag har möblerat om i mitt rum och fått mindre möbler har det blivit mycket mer luftigare men också tomt, inget på väggarna och väldigt opersonligt. Så jag har kikat runt lite på olika hemsidor så som tumblr och pintarest och olika bloggar för att få lite inspiration men även bara legat och tänkt på kvällarna innan jag ska sova.
 
Så tänkte ge er 3 inredningstips som jag tycker är väldigt snyggt och ska försöka införskaffa till mitt egna rum!
 
Nummer 1: flowerssssss. 
Jag är ju själva blomster flickan ( 75% av mitt namn är blommor, Linnea, Viola och mitt efternamn Rosvall), så skulle det kanske vara konstigt om jag inte gillade blommor. Men hur som helst har jag verkligen fastnat för de där stora växterna. De gröna och som typ egentligen är stam och blad. Men det kan verkligen fylla ut ett rum på ett väldigt snyggt sätt och ger hela rummet en ny charm enligt mig. (Har faktiskt planerat in var jag ska sätta min som jag ska köpa.) Plus att du kan ha den i en snygg snygg kruka, antingen i en neutral färg om din rum är allmänt färgglatt eller bara tvärtom?
Nummer 2: Tavlor och affischer. 
Något som jag verkligen har börjat uppskatta mer och mer. Att ha en snygg tavla eller affisch på vägen kan verkligen ge hela rummet en annan karaktär och sin egna charm i sig. Jag har faktiskt en tavla från en jättecool fotograf som jag också vet exakt vart jag ska hänga upp och att den nog kommer smälta in coolt. Men jag vill gärna införskaffa mig mer.
 
nummer 3: Ljus och små detaljer.
Ljus är ju så himla fint, behöver inte vara doft ljus eller så men ett färgglatt ljus som livar upp stämningen, faktistk ger extra värme och skapar största mysfaktorn. Jag ska köpa mer ljus!
Små detaljer menar jag till exempel: Jag gillar att lägga alla mina favorit modeböcker liggandes i stoleksordning, och brevid ha mina klackskor från studenten som jag tycker är så snygg. Sen t.ex. som att jag hängde upp min studentmössa och kepsen jag sydde på väggen. Liksom små detaljer som gör rummen mer personliga och egna.
 
 
Vad är era favorit inredningsknep/trix? Bilder är från Pinterest.
 
 
 
 
| |
Upp