31 frågor.

Hejhej!
jag vet jag har blivit glömsk, har inte alls förberett ett inlägg för idag och så insåg jag klockan 15.00 då jag satt och drack kaffe med en bästis att jag inte bloggat idag. Sen när jag väl kom hem hade jag ett sånt skapa sug så jag gled direkt upp i studion. Men tänkte köra på ett "list-inlägg" 31 frågor. Kör igång direkt, innan jag behöver fixa mig för kvällen.
 
1. Var är din mobiltelefon?
Den ligger och laddar på min obäddade säng.
 
2. Var är din andra hälft?
oj, jag hoppas jag är min andra hälft, men om jag ska vara ärlig flera av mina vänner. Utan dem skulle jag inte vara den jag är, hur klysichgt det än låter så är det sant.
 
3. Ditt humör?
Just nu känner jag mig glad, peppad för kvällen, men också lite trött från jobbet och träningen.
 
4. Ditt hår?
Smutsigt, uppsatt i en "half up, half down" frippa. Färgen är brun, som choklad.
 
5. Din dagsplan/kvällsplan?
Dags planen var, jobba, fika och träna. kvällsplanen är äta god mat och gå ut.
 
 
 
6. Det bästa du vet?
Antingen när jag är med mina vänner och inser hur lyckligt lottad jag är, eller när jag syr och det går oförskämt bra eller när jag äter choklad.
 
7. Din dröm inatt?
oj, det minns jag inte. Men oftast drömmer jag att jag försover mig till jobbet. Typisk stress dröm.
 
8. Ditt livsmål?
Vara nöjd med min tillvaro vad den än har att erbjuda. Helst designer, fint hem, fin familj och allt sånt.
 
9. Rummet du är i?
sitter i mitt rum, vid mitt alltför stökiga skrivbord, brevid min obäddade säng och på golvet ligger oupp-packade kassar och väskor. usch vilken slarv pelle jag är.
 
10. Din hobby?
Om det är någon som inte förstått på hela min blogg, SY! jag älskar att sy och skapa. Sen har boxning kommit in i den kategorin också.
 
 
 
11. Din skräck?
Typ att inte veta vilken värld mina barn kommer växa upp i och hur planeten kommer må. usch. och att blir ensam. Hatar att vara ensam.
 
12. Var vill du vara om sex år?
På väg mot min dröm.
 
13. Var, var du igår kväll?
Hemma och på promenad med en kompis.
 
14. Vad är du inte?
oj svår fråga.. Hmm pigg. skriver pigg för jag är fan trött sen imorse haha.
 
15. En sak du önskar dig?
Oj den var svår. Kan bli ytlig och djup. Hmm.. svår fråga. Kan ej svara på den.
 
 
 
16. Var växte du upp?
På Gotland, i Visby och i Tofta.
 
17. Det senaste du gjorde?
Kollade vad vi hade i kylskåpet och åt en mandarin, clementin eller satsumas (vet aldrig vilken som är vilken).
 
18. Dina kläder?
Just nu min myskofta från COS, min egen sydda flowy pants svarta (favorit) och en nytt linne från Bikbok.
 
19. Din TV?
Ärligt, ingen aning och jag kollar faktiskt aldrig på tv.
 
20. Ditt/dina husdjur?
Två katter, Alice och Svea. Alice är min, min söta gris. Har även haft totalt tre hamstrar; Buffy, Elsa och Jenny.
 
 
 
 
21. Din dator?
Stor, gamal men funkar.
 
22. Din bästa ägodel?
Mina symaskiner <33
 
23. Saknar du någon?
Eftersom ingen av mina närmaste bästa vänner bor här saknar jag konstant dem. Men även min mormor <3.
 
24. Din bil?
Har ingen, men har körkort.
 
25. Något du inte har på dig?
Oj vad svårt.. hmm typ UGGS.. fy vad fult.
 
 
 
26. Favorit affär?
Oj vad svårt, tror ASOS.. eller typ Judiths second hand i stlm. Eller typ Cos/stella mccartney.
 
27. Din sommar?
Den var lugn, jobbade, tog körkort, var extremt trött och student förvirrad.
 
28. Älskar någon?
Jadå många personer. Mest min katt. HAHA.
 
29. Favoritfärg?
Spelar ingen roll vad ni säger men; Svart, vit, grå och faktiskt mintblå.
 
30. När skrattade du senast?
Idag både på jobbet, träningen och när jag fikade. Jag har väldigt nära till skratt.
 
31. När grät du senast?
Minns faktiskt inte. Var ett tag sen tror jag.
 
SÅ! Nu måste jag verkligen kila. Hoppas eran lördag blir superfin!!
 
 
Om egen sytt. | |
Upp