Belfast

 Happy friday!
Jag tänkte dela med mig av en rolig sak som händer i November. Jag ska åka till Belfast som är i Nord irland. Jag ska häsla på min Kusin som pluggar där. Det ska bli väldigt kul och jag ser verklgien fram emot det! Vi ska mysa, turista och bara umgås, då vi ses ganska sällan.
Det jag vet av vad jag läst på om Belfast, är att det var nyligen (om man räknar nyligen med 90-talet) var det krig där, naturen är otrolig och det var där titanic byggdes. Jag ska läsa på mer och försöka hitta lite saker som jag verkligen vill se och sådär. Jag kommer bo i min kusins rum på skolan hon pluggar. Nej det ska faktiskt bli super mysigt!!
 
Hittade några bilder från pinterest från Belfast och det ser fint ut!
 
Jag kom hem från jobbet för ca 2 h sen och idag ska jag sy, har lite saker jag måste få klart denna vecka. 
Det kommer ett till inlägg vid tre tiden, kanske kommer bli en vana varje fredag? 
 
Hoppas eran fredag börjat bra och fortsätter på det hållet!
 
 
| |
Upp