Igår

gud, fick inläggstorka. Så slänger upp hur min gårdag var. Slappar tisdag. Det tog ca 4 h för mig att resa på mig från matbordet och gå och duscha. Mina tänka planer, ställde jag helt enkelt in. 
Sen packade jag upp min väska, vilket typ aldrig händer att jag gör dagen efter jag kommit hem, tar oftast ca.. 7 dagar haha. Men sen att resväskan ligger kvar på golvet och att vissa andra saker inte är på sin plats, behöver vi inte nämna egentligen.
 
Sen hoppade jag tillbaka till sängen och försökte planera min vecka, bloggen och gjorde lite efterforskning till ett kommande inlägg. Jag är verkligen en person som gillar ordning och reda samtidigt som jag hatar det. Jag planerar, skriver listor för mina veckor och dagar, men lika lätt som jag betar av alla punkter galant, hamnar jag lika lätt i sängen med en serie hela dagen. Mitt självdiciplin är verkligen inte på topp..
 
Sen kom lilla Alice in och jamade, alltså mat dags. Så vi begav oss till köket för att laga lite middag till mig och mamsen. Det blev potatis och rödbetor i ugn (min favorit!), stek lax (också favorit!) och sallad med goda grönsaker i. Perfekt middag enligt mig!
 
Det var princip det och sen la jag mig tidigt, för jag skulle upp tidigt och jobba!
Hur var eran tisdag?
 
 
 
Om min vardag | |
#1 - - EMELIE:

Låter som en mysig dag!

Svar: Det var det,behövde en sånn dag :)
Linnea

Upp