Månadens favorit.

 Oktober blev det alltså förra veckan, herregud, har jobbat så mycket att jag inte ens han märka att september ägde rum. Men men, sånt är ju livet haha. 
Tänkte ge er tre av mina favoriter från september.
 
Denna vecka ska jag försöka få upp lite mer roliga inlägg och egna bilder, men har jobbat i ett nu på senaste och varit på kurs i helgen och inte haft tillgång till dator. Men Nu börjar jag se ljuset i tunnel. 
 
1. Frukost. Jag har blivit helt kär i frukost, att göra olika och god frukost, sitta och äta i lugn och ro. Wow vilken frukost njutare jag har blivit, förut kanske jag åt 2 riskakor och te till frukost, om jag ens åt.  
 
 
2. Mina nya skor. Så fort jag har fått chansen har jag använt dem och jag verkligen avgudar dem. haha.
 
3. Detta har varit låten som spelats på repeat just nu. Vet inte vad det är men gillar den.
 
 
Om favoriter | |
Upp