Note to self.

Hallåå! :)
 
Idag ska jag sy en del, träffa lite vänner och ikväll ska jag gå och se senaste paranormal activity. Jag är taggad men för att jag vet hur rädd jag kommer bli haha. väldigt knäppt att jag tycker det är kul att bli skrämd, att skrämmas är också kul men det håller INTE min syster med mig om ;). 
Jag är verkligen bra på att glida iväg i mina inlägg haha.  Till dagens inläggs ämne: Not to self.
Helt enkelt ett list inlägg:
 
- Måste ta lite fler bilder, och roligare mer variation.
Jag försöker hela tiden fota mer, så jag kan göra lite bättre inlägg. Men alltså jag kan bli så fruktansvärt trött på folk som hela tiden ska ta kort på vaaaaarje liten grej man gör när man hänger, så jag har blivit lite anti, men försöker hitta rätt tillfälllen!
 
- Jag behöver lära mig att inte äta upp ett helt tuggumi packet på 2 dagar.. (bad habit....)
Först och främst, jag är den största tuggumi nallaren, både min syster och mamma kan vittna om detta, men inte nog med att jag hela hela tiden ber folk om tuggumi, när jag väl köpt mitt egna packet så kan det ta slut på si sådär 2 dagar. Jag seriöst äter tuggumi. Nej alltså jag tar ett, det tar slut i smaken, tar ett till osv osv. Jag måste lära mig att vara mer måttlig..
 
- Se över vad för inlägg jag ska skriva nästa vecka.
Jag kan vara så himla planerad när det kommer till typ allt. Har verkligen hat-kärlek till det. Men denna vecka har jag skrivit varje inlägg en stund på morgonen samma dag som inlägget kommer upp. Vilket har varit skönt faktiskt. Dels för det är kul att skriva inlägg, fixa med bilder men också för att jag vill inte att bloggen ska kännas som ett stress moment utan jag gör det för jag gillar det. Därför blir det så.
 
- se över vad jag behöver fixa klart innan mitt efterlängtade besök kommer.
Nästa vecka kommer som sagt en väldigt nära vän till mig på besök vilket ska bli så så så kul och skönt! känns som en halv evighet sen någon jag verkligen känner var på plats och redo för att hängas med. Men jag ahr faktikst lite saker jag vill ha fått gjorda så jag slipper känna stress för det när hon är här plus att jag kommer jobba några morgonar också. 
Avslutar med en bild på mig själv som är 1 1/2 år gammal. När jag hade långt hår. 
 
Hoppas eran söndag blir braaa!
 
 
Om min vardag | |
Upp