Road trip.

Igår åkte jag och min vän till furillen här på Gotland. Det är verkligen superfint där och härlig miljö, ännu finare på sommaren. Igår var det ganska grått, kallt och öde där, Vi trodde nästan att det skulle komma zomibes och äta upp oss. 
 
Vi stannade i Slite och köpte en veg pizza som dofta så gott hela turen till furillen. Vi hade med oss varmchoklad och bullar, dock var bullarna torrare än torrast.. men chokladen och pizzan smakade gott.
Vi satt oss under en lite brygga, slängde av oss skorna njöt av utsikten, pizzan och chokladen. Sen letade vi lite fossiler också en stund. Innan vi begav oss på en lite upptäcksfärd.
 
Allt var väldigt fint, men lite spökligt samtidigt eftersom vi var dem ända där. Det höga torn likande byggnade föreställde vi oss att vi skulle se en skugga fladdra förbi och att vi skulle inse att zombiesarna skulle äta upp oss. 
 
På kvällen tränade jag och sen såg vi serier och åt naturgodis. Superfin dag tycker jag. alldeles skön och lagom.
 
Inlägget blev lite senare idag för jag fick jobba över och jag glömde faktiskt bort att skriva ett. Senare idag åker sabinis hem och jag tror jag ska sy eller nåt.
 
Hoppas eran fredag blir bra! KRAM.
 
 
Om min vardag | |
Upp