Såhär var min måndag.

Kör igång på en gång.
Först vaknade jag upp hos en vän som var hemma på Gotland över helgen, hon skulle åka med båten tidigt så jag tog en lite senare buss och kom hem ca 8, åt då frukost vid skrivbordet. Jag skrev klart och fixade med gårdagens inlägg. 
Haha, väldigt stökigt skrivbord. Men men.
 
Efter jag gjort det, gick jag upp i min studio och började sprätta jeans som jag köpt på second handen Katthemmet här i Visby.  Samtidigt som jag lyssnade på det ny utkomna avsnittet med Flora&Frida på högvolym.
 
 
 
 
Efter några timmar så började min mage kurra därför gick jag ner i köket för att fixa något att äta. Men på grund av min otroliga lathet så blev det två (egentligen fyra) hummos mackor med tomat och morot samt te. 
några avsnitt av gossip girl såg jag också mednas jag åt. (kan aldrig få nog av den serien!)
Så ca 1 1/2 h efter gick jag tillbaka upp till studio för att sätta upp lite inspirations bilder (blev några i mitt rum också) och sy lite på min jacka och några toiler till kollektionen.
 Det är så svårt, jag brukar samla på mig inspirations bilder lite så där då och då. Men försöker hitta rätt och bra. Jag är verkligen en sån där person som går på mag känsla när det gäller i princip allt. Så därför måste mina inspirations bilder kännas rätt precis just vid det tillfälle de ska användas. Därför blev de noga utvalda och inte så många.. ännu
Slutligen begav jag mig till boxnings träningen, som förövrigt har varit mitt nästan bästa val att göra i höst, jag älskar det. Träningen, de gänget som tränar, där kan jag verkligen hämta energi när jag haft en dålig dag eller ja ångest. Jag är alltid glad när jag går där i från. PLUS så har jag fått en ny helt underbar kompis genom boxningen! ( haha wow, lät ju verkligen som jag inte har några kompisar alls, men nya människor är alltid kul). 
 
Måste bara nu när jag har tillfället beskriva min outfit idag, för den var så himla lazy. 
Jag tog på mig mina kalasbyxor(strumpbyxor med ett festligare namn), en lång, långärmad oversized vit tröja, min gosiga nya kofta samt ylletofflor.  Måla upp bilden framför er så kan ni se att det var charmigt men verkligen, verkligen inte fotobart. Liksom charmigt på ett fult sätt. Men kul. Skönt som tusan var det i alla fall!
 
Detta var i princip min Måndag. Idag har jag jobbat, sen ska jag faktiskt draaaaaaa mig utanför dörren göra lite små ärrenden och fika med en kompis. 
 
Vad ska ni göra idag?
Om min vardag | |
Upp