3 Styling tips.

Hej!!
Eftersom Måndagar är oftast sega och tråkiga tänkte jag ge er 3 styling tips för att enkelt piffa upp en outfit som du tycker är lite tråkig eller som behöver det där lilla extra!
 
TIPS 1: Knuten.
Jag älskar crop-tops, 90 tals tröjor eller vad ni än nu kallar det så vill jag ha mina tröjor magkorta!
Men det är smart att ha några tröjor i en normal längd också. Men du kan enkelt korta din tröja genom att gör en knut mitt på magen och vika in den under. Då blir det en lite annorlunda form på fållen och det blir en cool drapering på det samt den blir kortare. Det piffar lätt upp en outfit som kan vara ett par jens och en vanlig vit tisha, hipsvips blev det en lite roligare outfit med denna enkla detalj!
 
 
TIPS 2: Skärpet.
Samma här, din helt svarta outfit är för svart och tråkig (vilket man kan tycka är helt galet, kan svart vara tråkig?? aldrig). Plocka då fram ett mönstrat eller lite mer färgglatt skärp, och du behöver inte bara använda skärpet för att byxorna eller kjolen är förstor! detaljer gör allt och jag tycker det är en enkel och bra detalj att ta till om jag tycker mina outfit känns tråkig!
 
 
TIPS 3: Väskan.
 Plocka fram din crazy part väska, clutch eller din päls rygga (FAKE HOPPAS JAG!?) något som gör att man tittar den där extra gången när du går förbi. Det är något jag faktiskt älskar att ta till, skor och väskor är nog mina favorit accesoarer och det kan verkligen bli så enkelt! för oftast 99% av alla fall, vill du ha en väska med dig när du går ut, om det är krogen, till skolan eller bara för att ta en fika. 
 
Hoppas ni gillade mina tips och kan ha använding för dem! 
Komentera gärna om ni vill ha fler tips av olika slag.
 
Ha en fortsatt bra måndag!
 
 
 
 
Om Inspiration | |
Upp