Fredags detaljer.

I fredagskväll åt jag på Crepperiet med en kompis och det var otroligt mysigt och gott! Jag tänkte lägga upp fina bilder på crepsen vi åt men min mobilkamera var inte godkänd av mig så jag tänkte, "jaha, ja då får jag väl ta lite bilder på min outfit". och eftersom ingen riktigt kunde heller fota hela mig i outfiten så bestämde jag mig för att ge er en "nästan" outfit. 
 
Skjortan är en ganska ny från ASOS som har petite inriktning på kläderna (vilket jag ääälskar!) och den är längre, slutar straxt ovan för knäna, så jag bestämde mig för att dra till med en lite knut som en kul detalj. 
Det är förövrigt ett tips: tycker du din outfit är tråkig och "enkel" slå en knut på tröja eller kjolen! det blir en enkel men rolig detalj!
 
Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva om outfiten. Tyckte mest det var kul att lägga upp! Hoppas eran måndag är superbra! 
 
Om klädsel | |
Upp