Hållbart tänk när du köper kläder.

 Tisdag, jag gillar tisdagar, de känns som en bra mellan dag, en dag att hinna ifatt med saker. Om du vill stanna hemma och skolka en dag för att komma ikap i skolan eller att du helt enkelt inte vill gå dit känns Tisdagar som en bra dag för det.
Anyways, jag tänkte göra ett inlägg med inslag av hållbart tänk när det kommer till kläder! Det är verkligen något jag hela tiden trilskas med, tycker det är jobbigt att påverka jordens resucher för att jag vill ha den där "omg-jag-dör-vad-snygg" tröja, skor eller väska. Men då brukar jag ha som en regel, att jag måste kunna använda detta plagg som jag vill köpa till minst 3 outfits. 
Så här kommer lite bilder på exempel, då jag använt mig av min absolut favorit tröja just nu, som jag köpt på second hand i stockholm!
 
Outfit nummer 1:
 
Outfit nummer 2:
 
Outfit nummer 3:
 
 
Jag kallar detta del 1, för jag kommer nog återkomma till detta med hållbart tänk!
 
Ha en fortsatt bra tisdag!
 
om tips | |
Upp