Kjolen.

Kjol- ASOS. Topp- från Hildes garderob. Jacka- Egen sydd. 
Tänkte visa upp mitt andra köp från ASOS petite avdelning och det är denna coola jeans kjol med 70 tals touch!  Jag gillar den, även om den är lite stor men det fixar man lätt med ett skärp som även blir en rolig detalj!
Jag vet att jag ser enormt trött ut på bilden då mitt ansikte syns, men alltså har man ett jobb då man börjar tidigt så har man lite extra trött blick på eftermiddagen haha. 
Vad tycker ni om kjolen?
 
| |
#1 - - clara:

Älskar den, på dig (känner mig nästan pervers med alla mina sånna kommentarer, no homo).
Alltså åh! Trodde du hade klippt av allt dit hår igen på första bilden!

#2 - - clara:

Älskar den, på dig (känner mig nästan pervers med alla mina sånna kommentarer, no homo).
Alltså åh! Trodde du hade klippt av allt dit hår igen på första bilden!

Svar: hahah nejdå! jag blir så glad när du komenterar my love! jag väntar på min lön tänkte klippa mig igen!
Linnea

#3 - - Marie:

Snygg kjol!

Upp