stickat.

 
Medans jag ändå är igång så kör jag med en till favorit och denna gång kommer det handla om stickat. 
Jag älskar när hösten börjar komma och det blir lite kyligare ute, men lagom mycket så ens favorit stickade tröja kan tas på, den som har legat och dammat på hyllan i garderoben. 
Jag är verkligen en sånn person som verkligen gillar att gosa in sig i kläder, verkligen hitta sina absoluta favorit plagg och använda dem tills de är trasor. 
 
Jag har fotat mina just nu favorit stickade.
Bild nr 1 det är en jag hittade i våras på H&M för en billigpeng, som kan göra alla olika outfits intressantare. och bästa är att du kan ha den till ett par snygga shorts men även dina favorit flowy brallor. 
Bild nr 2 har nog varit både min och min systers favorit tröja. I vintras blev den nästan som vårat barn som bodde varanan vecka. Jag hittade den i en butik i Paris och jag bara älskade den från första stund. Jag tror jag kommer ha den många, många gånger fram över i höst. 
Bild nr 3 hittade jag i somras då jag var i stockholm en snabbis och var inne på Judits secondhand eftersom jag tänkte att jag skulle försöka handla mer och mer kläder på secondhand. Den är ganska urringad men jag älskar att du kan ha en mjuk spets BH under som sticker fram eller bara sätta på över din outfit när det blir lite kyligare. 
Allt är väldigt enkelt och minimalistisk i färg skalan, men det är något ni kommer märka, jag är definitivt inte den färggladaste personen i stan. 
 
Vad har ni för favorit stickat i höst? 
 
P.s, jag måste nämna nu att jag har fått världens kamera karma, min älskade systemkamera har börjat se sina sista dagar, min mammas kamerasladd har gått och gömt sig och mitt näst sista alternativ är bara helt död, får inte gång den för fem öre. Så tills jag löst detta problem så använder jag min mobil kamera. Så snälla ha överseende med mina bilder at the moment. 
 
 
| |
Upp