Ursäkta röran

För er som läser bloggen och inte vet att jag gick mina tre år på gymnasiet i stockholm så har det blivit en ganska stor omställning för mig att flytta hem igen till ett ställe jag inte bott på i nästan 3 år, eller väldigt mycket från och till. Mitt barn rum eller vad man ska kalla det har sett likadant ut i.. ja du flera år och jag börjar bli ganska trött på det. 
Sedan ska jag ju försöka mig på att ta sömnads beställningar samt hålla på med mitt sy projekt. och då sa min pappa att jag kunde få inreda min syster gamla rum, eftersom nu är alltid inproppat i mitt rum och det blir oftast ett evigt, flytta böcker från mitt tillskärarbord till sängen och sen tillbaka igen. 
Så idag, imorgon och i helgen ska jag och pappa fixa med det, det ska bli otorligt kul och skönt! :)
Här nedan kan ni se före bilderna på mitt rum och rummet som ska komma att bli min studio/ateljé.
 
Så håll ögonen öppna efter efter bilder. Jag kan även meddela att jag verkar ha fått igång min systemkamera, sen får vi se hur länge den vill hålla sig vid liv!
 
 
Om min vardag | |
Upp