Lite detaljer.

Hej!
jag sitter faktiskt just nu framför datan efter ha fastnat framför youtube med min frukost och bara segat.
Igår var jag som sagt på bio och såg paranormal activity i 3D, och den var läskig, det ska jag verkligen inte ljuga om. Jag satt flera gånger med mina händer framför ögonen, och verkligen kröp ihop i biostolen. Men jag somnade lätt som en plätt och sov så gott hela natten. Vilket ALDRIG har hänt när jag tittar på skräckfilm, haha. Framsteg alltså. Men rekomenderar den ändå.
 
Idag tänkte jag skriva ett litet inlägg om mina små detaljer jag håller på med för att få mitt rum som jag vill ha det.
Jag skrev ju tidigare ett inlägg om vad jag gillade i inredningsväg(här hittar du det inlägget) och som jag skulle försöka överföra till mitt rum, och det går frammåt med små steg om man säger så, haha. 
 
Jag köpte för några år sen en Balenciaga mugg från hans museeum i spaninen, men har aldrig använt den för jag vet inte det kändes inte som en bra kopp att drick ur, haha jag vet, jag är en liten knäppis. Men så fick jag en smart idé och köpte mig en liten blomma som fick bo i koppen och stå på min hylla som en kul och söt detalj.
(Nu ska jag bara lära mig att komma ihåg att vattna blommorna).
Sen nämnde ju jag små detaljer som jag gillar, t.ex. har jag tagit min favorit modeböcker som jag äger och lagt fint så jag kan se deras ryggar och brevid placerat mina snygga studentskor i sammet<3. 
Ni får ursäkta min alfabets pappers hållare, haha har även en plan för den, men jag är allmänt seg och har alltför många projekt på G samtidigt. 
Coop hjälpte mig att få hem denna sköning. Men gud är jag seriös som pratar så där om en blomma. mymy.. haha.
Hur som helst, jag har verkligen blivit kär i stora växter som fyller ut tomma utrymmen i rum. Planterade om denna i helgen och ska fortfarande hänga upp tavlan och sätta i några fina blommor i min ursnygga urna(? om man kan kalla det så ens..) och sen kommer det tomma hörnet bli utfyllt. 
 
Detta var några av detlajerna från mitt rum, jag har tusen till ideér som jag tänkt fullfölja, men det tar sin tid för jag är otroligt trögstarad, dock när jag väl är igång så är jag väldigt effektiv. 
 
Idag måste jag faktiskt sy lite olika saker, skulle vara skönt att få klart några saker och senare blir det en fika-sväng eftersom jag är fika fantast sedan vidare till boxnings träningen. bra måndag helt enkelt.
 
PUSS.
 
Om Inspiration | |
#1 - - ellen spångberg:

sv: tack! blir så himla glad verkligen, kram <3

Upp